hurrmm :(

sumpah aku rindu saat bahagia ngn kau ..aku betul tk kuat hadapi ugaan ni sorg2 . aku nak dgr suara kau . usik kan kau , aku nak semua to balik . tp aku tk mampu ! aku lemah semua ni . tiap kali aku buat kje mesti egt muka kau , guarauan kau . tp aku tk bole buat apa pe . aku tahu yg kita tk layak bersama lagi . knpe kau tk beri aku peluang ? knpe kau buat aku mcm ni . kau tggl kan aku terkapai2 keseorgan .aku rindu kt kau sayang bg laa aku peluang .. insyaallh aku akn jadi yg terbaik dari sebelum ni . manusia bljr dari kesilapan kan . tk salah kita cuba memperbetulkan apa yg salah seblm ni .aku janji aku tk akn buat salah lagi . aku sayang kau ! aku tggu kau dtg :( tp aku tahu semua to tk akn terjadi ..aku mahu kan kau pulang :'(  puasa da nak dekat . mesti aku akn egt time dulu aku puasa ngn kau kan . aku kejut kan kau bgun sahur . aku call kau sampai kau bgun . aku nak mcm to lagi . aku myesal buat mcm to .. sdg kan aku sayang kt kau !!! bodoh yee aku nii .. kalau aku tk buat salah to . mesti kita tgh bhgia kan . lagi da setahun . hurmm . tp hanya tggl kngn semua too :'( :'( aku asyk mmpi kau yee . mcm2 mmpi tntg kau . kau dtg crik aku blek . kau bhgia kan aku mcm dulu . tp to hnya mmpi . tk mukin jadi knyataan kan . skrg kau ad si dia . mesti kau da lupa kan aku kan . betul tk ? mesti tentang aku kau da delete . aku nak kuar dari JOHO . aku tk nk hidup lemah mcm ni . aku tk nk egt semua yee . aku mahu hilang egtn . aku tk nk egt tntg kita lagii . aku penat laa :( aku seorg yee yg kejar cinta yg tk pasti milik aku lagi . apa aku harus buat ?? patut ke aku tgkp muat yee terima mana2 laki .. kau bole buat . tp knpe aku tk bole ?? aku tk de perasaan kt laki lain .. aku hnya ad kau . hargaii laa syang dan cinta aku kt kau .. aku harap sangat ,suatu hari kalau aku berjaya lupa kan kau dan crik kehidupan baru. kau jgn laa dtg balik dlam hidup aku . dan kata yg kau myesal tk hargai aku :(

kawan aku rifhan , lagi teruk masalah relay dia .. bf dia txt dgn perempuan lain . mula2 rifhan mmg da tawar hati ngn akym . dia sggup patah kan sim krna tk nk ctct akym . tp bila lama2 rifhan biar kan . akym jadi tk tntuu arah . berusaha pujuk rifhan . akhr yee diaorg getback balik .akym betul2 myesal dgn salah dia to . skrg diaorg bahagia sangat . knpe kau tk bg aku peluang zahin ? knpe kau kejam sangat buat aku mcm to ? aku nak bhgia mcm rifhan dgn akym :'( aku perlu kan kebhgian  . aku perlu kan seseorg :( aku nak kau ... aku perlu kan kau !! manusia akan belajar dari kesilapan zahin . mybe lepas kesilapan ni aku jadi lebih berhati2 :( aku tk nak mcm n . aku tk kuat . next week aku ada exam . aku tk de sapa nak bimbing . selalu kau bg aku semangat . tp kali niii :(

No comments:

Post a Comment