fast is fast

tadi dalam kelass . waktu pertama , bosan sngat ckgu to ajar perdangangan .. hurmm ,, aku cuba laa buat pandai . selak selak buku nota perdangangan . selak punya selak . tup tup ternampakkk ... 
 
 hurmm , tahan kesedihan tgk kertas ni . nak ngs . tp dlm kelas . sedih gila bila teringat time aku ajar math . dia nak spm . so aku ajar kan laa tgkt4 punya . best kan time nie . malang yee semua tggl kngn . aku nak ngsss nak ngss :'( :'( mal aka pondan nmpk aku nak ngs . tp dia pun tk bole nak buat pe . mal yee tahu perasaan aku mcm mana . bnyk cite aku story kt mal  thnkzz mal dgr stry aku . hari2 bnde yg sama aku bgthu mal . yg aku nak dia . aku nak dia . dia nak aku ke ? bnyk kngn laa dgn dia . time aku spm  dia tk de bersama aku . ajar kan aku mcm mana aku ajar dia dulu . aku da kehilangan dia :'(

No comments:

Post a Comment