kecewa oleh lelaki yg aku sayang

kyla sekarang kau kena bgow dan hidup kan kehidupan baru kau . aku tahu kau kuat .. da 4  lelaki yg maen2 kan kau .. xkan kau still nak senyap ?? kau nak jadi bnde cm nie sampai bile ?? knpe lelaki semua yek sama .. dpn aku and fmly ,, pijak semut pun x maty .. tp knpe blkg aku cm sial !! sumpah lepas nie aku xkan kapel ngn mane2 lelaki sekali pun .. aku akan maen kan cm mane kaum lelaki maen kan perasaan aku .. diaorg pk perempuan nie mudah di permaen kan ?? korg silap laa .. aku akan janji kan kt kau zahin .. hidup kau akan musnah cm kau buat kt aku skrg !! kau egt ea .. aku akan jnjy kan .. aku akn eg sampai maty .. aku xkan ngz ntok org yg musnah kan khdpn aku !! kau and kau ,, aku doa kan kau maty cepat .. xgna org cm kau nie hidup dkt muka bumi nie !! egt ea !! sampai maty aku egt apa kau ckp kt kawan kau to .. kau pk ku bodoh ke ?? xdpt cam suara kau and kawan kau !! fuck laa bodoh . aku bukan cm adik2 kau nak bdoh2 kan ukeyh !! kau mmg xlayak !! babi cm kau nie g maty !! knpe alep temuukan kau and aku !! kalau aku tahu prgai kau cm babi .. aku xakan kapel ngn kau !! egt zahin .. dunia nie kecik .. aku xkan buat papew .. tp kau akan rasa sikit demi sikit .. HAHA ,,  malas laa aku nak nak taip pjg2 cerita pasal kau nie .. k laa chow :) senyum dalam duka :) :)

2 comments:

  1. akak , akak nape ny ?? bf wat ape kat akak ? share dgn adik plz :'/

    ReplyDelete
  2. uihh selama ni kemain happy jek sis tengok korang . hurmm sabar jela dik :)

    ReplyDelete