happy new year 2012

hi kawan :) kor semua pe kabar ? mesti rindu kan nak dgow new story dari nursyakyllazainuddin kan :)
sowy da lama da xupdate blog nie .. bukan pe .. xde masa laa .. nak on9 FB pun da lama gak .. korg nak dgow story x ? cuty tahun nie aku g pulau pinang with mummy angkt aku :) cian mama and papa stay kotamasai yerk kan .. hee .. mmg best taw .. mohd zahin pun tggl kt kota yerk .. xdpt ikut .. padan muka dia :*  kt sana kan .. bnyk kngn yg xdpt lupa kan .. sawah ,,jalan2 , naek ferry , lalu jambtn pulaupinang .. ish macamII laa .. best taw .. rugi korg ..  hee .. nak ngok pict kt pneng add FB k (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001292798007)

good new ,, relatshp aku and mohd zahin da 5bulan taw .. hee .. da lama yerk .. korg doa kan aku and si togek kekal sampai kejjg plamin ea .. aku sayang sangt kt dia .. bnyk kngn manis pahit .. dugaan kitaorg rmph samaII .. aku xnak khlgn dia !! ilysm sayang .. jangan maraII ea .. hee ..snym selalu .. kita akan lbey bhgia kalau ad k'p'cyaan , k'setian , k'jujuran and semua laa yunx .. egt ea .. walau ad papew yg salah tgow k yunx.. hby kan macho ,, macha <3 <3 ilysm sayang :) HAPPY NEW YEAR :) kita lagi 7bulan nak 1tahun yunx .. harap lbey 1tahun ea sayang .. 14/7/2011 <3 <3


tahun bru nie gak .. 14/2/2012 aku gnp 17tahun . hee .. da tua laa .. tp now aku takut gak .. nak SPM .. ya allah ,, aku xtahu bole buat ke x .. aku nak 8A .. aku nak berjaya .. aku mesti semangat .. hee coz dpt beg ROXY dari hby taw .. jgn jeles ea .. nie mesti semangat punya laa .. dia da ckp .. dpt beg mesty belajar bersungguhII .. hee .. harap2 cm to laa kan .. k laa nak titow .. byee semu .. muax <3 :*

No comments:

Post a Comment