suprise party 14022012 :/

hi guyss ,, da lama kan xstoryII .. mesti korg nak tahu kan apa yg terjadi time 14022012 .. haa to tarikh hari beranak aku taw .. sama dgn hariKEKASIH kan .. tp kita xbole sambut to .. so next year korg kne celebrate bzdy aku laa  HAHA .. tahun nie kan .. bermakna sangat bg aku . lagiLAGI ad org sayang kan .. wah cm dunia nie aku yg pun gitu . korg nak tahu x apa si superman aku buat time to .. dia buat suprise party untk aku taw .. romintk sangat .. dia ckp ngn aku xdpt celebrate .. rupaRUPA yerk ad plan ngn mama aku ea .. ngelat !! blek schll to ,, aku xtahu pun dia ad kt umah .. baru nak masuk bilik aku .. dia da ad kt dalam .. siap ad kek taw . hee best yerk .. pas2 mama nie swoh laa aku ngn dia g celebrate dulu .. kitaorg dia mam kt mcd and karok kt snie yerk .. siap mama swoh bwk keta dia yerk kan .. xpernah2 swoh bwk . time to dia swoh bwk .. aku xterpk pape lak tie to .. lepas da lama karok ,, mama col ckap .. papa nak guna keta bwk g bengkel .. superman aku ajak laa blek .. tupp tup tup ad bezday party kt rumah aku kan .. siap ad kawanKAWAN aku lagi .. peh gila laa kan .. mama and zahin JAHAT !! aku jerit kuat time kt dalam keta .. HAHA .. korg tahu2 laa mua aku da jad merah gila kan . malu sangat sangat .. kuow keta yerk diaorg nynyi HAPPY BIRTHDAY untk aku . malluuuu :) tp happy sangat :))) terimakasih kt mama and superman aku .. buat nie semua untk aku .. sayang korg sangt !! lepas yerk siap mam .. riff tarik aku keluar kan .. ayoo apa lagi .. kne telur laa RM3 and tepung .. ha aku bukan maen laa lari kan diri coz pakai bju lawa to .. tp ad laa si pondan nie kuat lak lari .. dia kjr aku cm nak gila .. last2 da xbole nak buat apa .. berserah yerk laa kan . yg paling sakit lagi .. superman aku laa ,, "sowy b ,, " telur sbjik .. haha egt apa .. nak bg haiah ke .. last2 kne telur .. kjr superman xdpt2 kan .. dia terus masuk bilik .. jahat taw hby nie .. heee .. bnyk dpt haiah .. dari downat , riff , amryna and the geng , nurul , pondan , inam , c.ita , and semua laa .. lagi berharga superman aku laa .. huhu korg tahu apa ?? haa teka laa .. EOS1100D :) idaman aku slme nie .. terimakasih sayang . bby sayang sangat sangat kt hby tahu x .. EOS1100D ibarat nyawa hby bg kt bby taw sayang .. berharga sangat yunx.. hby sanggup ketepi kan semua demi bby .. yoo ,, nie macam ka ?? aku sayang dia lbey sgla yerk .. taikh nie juga kita genap 7bulan kan sayang .. hope rltshp kita kkl sampai jjg plmin ea sayang ,, bby nak hby ,, bby ikls terima hby seadanya sayang .. terimakasih buat nie semua untk bby .. hby laa segala yerk .. malam hari to pun aku dapat hadiah katak !! eee geli bole ... si pondan siap kau ea .. firts time dpt katak .. geligeligeli !! best kan bsdayPARTY aku .. hee aku akan egt sampai maty .. ke 17 nie :)) da matang taw .. hee .. walaupun kck :*

No comments:

Post a Comment